РІК НАРОДЖЕННЯ: 1982
ОСВІТА: ВИЩА. БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2004 РІК
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 20 РОКІВ
МІСЦЕ РОБОТИ: ФЕДОРІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ПОСАДА: ВИКЛАДАЧКА МАТЕМАТИКИ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ
КАТЕГОРІЯ: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ
ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ: СТАРШИЙ ВИКЛАДАЧ
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ: АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОВУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙНДМЕППІНГ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ
КРЕДО: ПОТРІБНО БІГТИ З УСІХ НІГ, ЩОБ ТІЛЬКИ ЗАЛИШАТИСЯ НА МІСЦІ, А ЩОБ КУДИСЬ ПОТРАПИТИ, ТРЕБА БІГТИ ХОЧА Б УДВІЧІ ШВИДШЕ!
Основою, своєї роботи вважаю педагогіку співпраці, розвиваю творчу ініціативу своїх учнів, виховую в них наполегливість і працелюбність, витримку і сильний характер, який буде їм необхідний для самореалізації в сучасному суспільстві. Традиційна система навчання має багато позитивного, дієвого і я використовую її у своїй практичній роботі. Також паралельно використовую інноваційні технології навчання: майндмеппінг, інтерактивні методи, як при вивченні нового матеріалу, так і при закріпленні знань, умінь і навичок учнів, а також при узагальненні знань з теми.
Щоб зацікавити здобувачів освіти таким предметом, як математика, яку скептики називають «сухою наукою», використовую сповна всі ті форми і методи роботи, які спонукали б їх до навчання на кожному уроці. Використання нестандартних методів роботи, насиченість навчальним матеріалом, широке використання технічних засобів навчання, унаочнення спонукають до розвитку творчого мислення, свідомого засвоєння програмового матеріалу.