Для колег

Час дистанційної роботи дав зрозуміти кожному викладачу, що тепер його рівень володіння ІКТ прямопропорційний здатності випускати конкурентоспроможних спеціалістів. Не досить знати свій предмет, потрібно вміти його донести через екран. Зібрати учнів на конференцію, використати онлайн дошку, інтерактивні онлайн істументи для наочного зображення матеріалу, створити онлайн опитування для перевірки засвоєння матеріалу в реальному часі, задати додому інтеактивну вправу для тренувань та онлайн-тест для оцінювання. А ще безліч засобів і ресурсів щоб урок не видався нудним:  від вікторин  та коміксів до дидактичних ігор і квестів. І звичайно велика кількість сервісів для їх реалізації в сьогоднішньому освітньому просторі. Систематизувавши їх за можливостями можна створити певну класифікацію.

Дистанційна освіта – це не про фото підручника у вайбері, не про завдання в месенджері. Якісну дистанційну освіту побудувати не так просто. Це не просто реплікація офлайн-формату в онлайн, це значно більше.Не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі — під час якого вчитель та учні одночасно взаємодіють та комунікують між собою в електронному освітньому середовищі (зазвичай, це онлайн-уроки).

Нагадую правила безпечногокористування відеодзвінками:

 

Календарне планування математика І-ІІІ курс

Календарне планування фізика 10 клас

Календарне планування фізика 11 клас

Контрольні роботи  з математики:

Директорська контрольна робота з математики

Функції

Тригонометрія

Показникова та логарифмічна функція

Похідна та її застосування

Інтеграл та його застосування

Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики

Перпендикулярність прямих у просторі. Перпендикулярність прямої та площини

Паралельність прямих і площин у просторі

Тіла обертання

Об’єми і площі поверхонь геометричних тіл