Під час виступу на МО викладачів загальноосвітніх дисциплін, звернула увагу колег на простому та дієвому інструменті, що може покращити та урізноманітнити дистанційний урок, а саме на доречності використання в роботі сучасного викладача інтерактивних аркушів.
На мою думку, використання інтерактивних аркушів на платформі Wizer.me може сприяти в освітньому процесі:
Залучення здобувачів освіти: Інтерактивні аркуші дозволяють вчителям створювати цікаві завдання, які зацікавлюють та мотивують учнів. Завдяки використанню різноманітних типів завдань, таких як перетягування елементів, вибір відповідей та вставлення мультимедійних матеріалів, навчання стає більш привабливим для учнів.
Індивідуалізація навчання: Wizer.me дозволяє вчителям створювати інтерактивні аркуші, які можуть бути адаптовані до потреб кожного учня. Це дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня, з урахуванням їхніх потреб, рівня знань та інтересів.
Розвиток критичного мислення та проблемного мислення: Завдання на Wizer.me можуть бути спрямовані на стимулювання критичного та проблемного мислення учнів. Це може включати аналіз відповідей, вирішення складних завдань та обговорення рішень.
Оцінювання та зворотний зв'язок: Платформа надає можливість вчителям оцінювати відповіді учнів та надавати їм зворотний зв'язок. Це дозволяє вчителям зрозуміти рівень розуміння матеріалу учнями та вносити необхідні корективи у навчальний процес.
Формативна оцінка: За допомогою інтерактивних аркушів вчителі можуть проводити формативну оцінку, що дозволяє визначати прогрес учнів на ранніх етапах навчання та адаптувати навчальні плани відповідно до їхніх потреб.
Розширені можливості навчання: Wizer.me також надає можливість використання багатьох інструментів для навчання, таких як відео, аудіо, інтерактивні графіки та інше, що допомагає учням краще розуміти матеріал та набувати нові навички.
У цілому, використання інтерактивних аркушів на платформі Wizer.me дозволяє створювати динамічне та ефективне навчання, сприяючи активному залученню учнів та поліпшенню їхнього навчального досвіду.